Вести

„Театар, љубов моја“

Комедијата „Театар, љубов моја“ од современиот бугарски автор Валери Петров, во својата оригинална верзија е дует напишан за две познати буагрски актерки: Тања Масалитинова и Славка Славова, додека адаптацијата на претставата во режија на Деан Дамјановски е сепарирана на уште две улоги, организирани во два дуети: две стари актерки, на залезот на своите кариери и две актерки кои ги толкуваат првите додека биле во зенитот на кариерата. Во квартетен формат, оваа комедија го отсликува животот на актерите зад кулисите, приватниот живот, нивните меѓусебни ривалства, нивните партнерства и сето она што се случува зад сцената, далеку од љубопитното око на гледачот во театарскиот салон.

Автор
Валери Петров

Режија
Деан Дамјановски

Драматург
Сашо Димоски

Сценографија
Филип Коруновски

Костимографија
Раде Василев

Автор на музика
Сашко Костов

УЛОГИ
Кица Ивковска
Зорица П. Панчиќ
Кети Борисовска
Талија Настова

„Театар, љубов моја“ во Трговиште, Р. Бугарија

Нашиот театар, на 21ви Јуни во Трговиште, Р. Бугарија,

ќе настапи со претставата „Театар, љубов моја“ од Валери Петров

во режија на Деан Дамјановски,

во претставата играат:

Кица Ивковска

Зорица П. Панчиќ

Кети Борисовска

Талија Настова

 

„Тоалет за дами“ на МТФ „Војдан Чернодрински

Народниот театар „Јордан Х.К.Џинот“ оваа година на 53-тиот Македонски Театарски Фестивал – „Војдан Чернодрински“ во Прилеп, ќе настапи со претставата „Тоалет за дами“ од Родолфо Сантана,

во режија на Деан Дамјановски

Асистент на режија: Елеонора Теова

Драматург: Сашо Димоски

Сценографија: Филип Коруновски

Костимографија: Катерина Чукниева

Музички соработник: Сашко Костов

Актери:

Кица Ивковска

Васил Зафирчев

Ирена Илиевска

Кети Борисовска

Маја Љутков

Талија Настова

Марија Стефановска

Зорица П. Панчиќ

Весна Димитровска – Бобевски

Драгана Босниќ

Слободанка Чичевска

Александар Велјановски

„Вдовицата се мажи“ со две награди во Москва

„Вдовицата се мажи“ на Велешкиот театар со две награди на фестивал во Русија Театарот „Јордан Х.К-Џинот“, Велес со претставата “Вдовицата се мажи” ги доби наградите за најдобра странска прет„Вдовицата се мажи“ на Велешкиот театар со две награди на фестивал во Русија Театарот „Јордан Х.К-Џинот“, Велес со претставата “Вдовицата се мажи” ги доби наградите за најдобра странска претстава и најдобар актерски ансамбл на Интернационалниот театарски фестивал “Руска класика”-Лобња во Москва, Русија става и најдобар актерски ансамбл на Интернационалниот театарски фестивал “Руска класика”-Лобња во Москва, Русија

„Вдовицата се мажи“ во Москва

Велешкиот театар со „Вдовицата се мажи“ на фестивал во Русија Од 25-ти до 31-ви мај, Театарот „Јордан Х.К-Џинот“, Велес ќе настапи на Интернационалниот театарски фестивал „Руска класика“ во Москва, Русија со комедијата „Вдовицата се мажи“ според „Мечка“ на А.П.Чехов, во режија и адаптација на Младен Крстевски. „Вдовицата се мажи“ е адаптација на едночинката „Мечка“ од Антон Павлович Чехов, напишана во 1888 година, која на комичен и атрактивен начин за гледање ја следи приказната за вдовицата Попова, која седум месеци е во траур по смртта на сопругот и одбива да излезе од имотот и да прима посети. Комуницира единствено и само со нејзиниот лакеј Лука и вработените на имотот. Кај неа ненадејно доаѓа Смирноф, артилериски поручник во оставка и кредитор кој си ги бара назад парите кои му ги должи покојниот сопруг на Попова. „Вдовицата се мажи“ е комедија на карактери која изобилува со брзи дијалози, силни емоции и ненадејни пресврти. Претстава за едноставната комплексност на човековата природа, за тенката граница помеѓу омразата и страста, за човекот кој честопати знае да биде чуден, а прекрасен и туѓ на себе. Сценографијата за претставата е на Филип Коруновски, костимите се на Катерина Чукниева, а изборот на музиката е на Снежана Митова. Во претставата настапуваат актерите Марина Поп-Панкова, Васил Зафирчев и Младен Крстевски.

Bikini moon – Кино проекција

„БИКИНИ МУН“ – кино проекција
Режија: Milcho Manchevski
Улоги: Condola Rashad, Sarah Goldberg, Will Janowitz, Sathya Sridharan, Mykal-Michelle Harris

Времетраење: 102′
земја: САД
жанр: Драма, документарен

Во оваа модерна, урбана бајка сместена во скршениот идеал на семејството – една харизматична бездомничка го привлекува вниманието на филмска екипа, која снима документарец и која е спремна да ја искористи нејзината приказна за да се прослави во светот на независните филмаџии.

ИСЦЕЛИТЕЛ – кино проекција

„ИСЦЕЛИТЕЛ“ – кино проекција
Филм на Ѓорче Ставрески
Улоги: Благој Веселинов, Анастас Тановски, Аксел Мехмет, Александар Михиќ, Мирослав Петковиќ, Диме Илиев, Симона Димковска

Времетраење: 104′
Жанр: црна комедија

Механичар од железничко депо, немајќи пари да купи лекови, му дава на татко му колач направен од украдена марихуана за да му ги ублажи болките од рак, меѓутоа е притиснат од криминалците кои си ја бараат дрогата назад и соседите-душкала кои во него гледаат нова надеж, исцелител.

„ШУМАТА НА МОЕТО ДРВО“

„ШУМАТА НА МОЕТО ДРВО“

Продуцент: Северно од Импакт
Копродуцент: Театар „ЈХК-Џинот“
Премиера: 27.04.2017, Велес, Македонија

Режија: Александар Ивановски
Текст: Сашо Димоски
Игра: Васил Зафирчев
Композитор и изведба во живо: Сашко Костов

“Шумата на моето дрво” е поток на зборови и пулсирачки мускули кои отвораат поглед кон еден нестабилен свет. Таа е ноќна одисеја низ стомакот на една шума која умира, на еден човек кој се обидува да најде смисол во својот живот и во својот статус како туѓинец.

Со бели дробови исполнети со епски здив, преку полифонска карактеризација, неименуваниот лик нè соочува со нашите сопствени стравови, со стравот од самите себе, но главно со стравот од другите, таканаречениот “политички нихилизам на крајот на дваесеттиот век”, односно на зборот надвор од поделбата на двојното значење, на колективната историја и на индивидуалните приказни.

Може ли оваа метафоричка визија на другиот да нѐ натера да ја видиме нашата сопствена слика? Сликата првенствено на поединци длабоко стоичка и неразјаснета против осаменоста на другите? Карактерот кој зборува во оваа медитација е метонимичка фигура на исклучување преку која претставата зборува за “исклучениот”, за макрокосмосот на капиталистичкото општество во контраст со сеприсутните расположенија на еден човек како и секој друг.

Фестивалски настапи:
Интернационален театарски фестивал “БАБЕЛ, Трговиште, Романија
Интернационален театарски фестивал “МЛАД ОТВОРЕН ТЕАТАР”, Скопје, Македонија
Интернационален театарски фестивал “СТ БОМБ”, Сеул, Јужна Кореја
Интернационален театарски фестивал на античка драма “СТОБИ”, Велес, Македонија

Награди: Најдобра претстава на мала сцена, БАБЕЛ Фестивал, Романија

Јазик: Македонски јазик

Времетраење: 45 ‘

 

Велешкиот театар на три фестивали во странство

Во текот на месец мај Театарот „Јордан Х.К-Џинот“, Велес ќе настапи на три интернационални театарски фестивали во Бугарија и Русија. На 15-ти мај со претставата „Шумата на моето дрво“ од Сашо Димоски, во режија на Александар Ивановски, а во копродукција со „Северно од Импакт“, Театарот ќе настапи на Интернационалниот театарски фестивал „Тара-ра-бумбиа“ во Благоевград, Бугарија. Во претставата настапуваат актерот Васил Зафирчев и композиторот Сашко Костов. На 17-ти мај, Театарот ќе настапи и на Интернационалниот театарски фестивал на претстави за деца „Волшебната завеса“ во Трговиште, Бугарија со претставата за деца „Волшебникот од Оз“ од Л.Френк Баум, во драматизација на Катерина Момева, а во режија на Александар Ивановски. Во претставата настапуваат актерите Талија Настова, Фаик Мефаилоски, Васил Зафирчев, Марија Стефановска, Александар Велјановски, Маја Љутков, Кети Борисовска и Драгана Босниќ. Од 25-ти до 31-ви мај, со комедијата „Вдовицата се мажи“ според „Мечка“ на А.П.Чехов во режија и адаптација на Младен Крстевски, Театарот ќе настапи и на Интернационалниот театарски фестивал „Руска класика – Лобња“ во Москва, Русија. Во претставата настапуваат актерите Марина Поп-Панкова, Васил Зафирчев и Младен Крстевски.

Разговор во четири очи

Вторник, 8 мај, Мала сцена, 20 часот

“РАЗГОВОР ВО ЧЕТИРИ ОЧИ”

од Ингмар Бергман

Режија: Нина Николиќ

АКТЕРСКА ЕКИПА ТЕХНИЧКА ЕКИПА:

Амернис Нокшиќи – Јовановска

Нина Деан

Петре Арсовски

Оливер Митковски

Благој Веселинов

Дарја Ризова

Катина Иванова

Дамјан Цветановски

Адаптација: Тамара Барачков

Дизајн на претставата, Костимограф: Ивана Каранфиловска-Угуровска

Сценограф: Сања Аврамоска

Скопје Филм Студио во копродукција со Македонски народен театар

Времетраење: 67 минути

Ако овој Бергманов роман мора да се дефинира како еден клучен мотив, тогаш тоа би било — соочување. Во претставата Разговори во четири очи главниот лик во приказната, Ана Бергман, се соочува сопствените избори и одлуки, со последиците од животот во мачниот брак, исполнет со тешкотии, со насилство, со чувство на вина и патење. Така, сликата на една традиционална заедница, претставува и соочување со сопствената историја, минатото и идентитетот. Напишан во форма на роман, Разговори во четири очи ја поседува структурата која сосем одговара на театарскиот израз. Возбудливи, поетични и емотивни, петте делови и епилогот се како самостојни микродрами, прецизно поставени спротивставувања и исклучително слоевити и комплексни односи. Иако станува збор за свештеничко семејство вопровинцијата на Шведска на почетокот на XX век, Бергмановото семејство е универзално и вонвременско. Низ споменатите сегменти, по пат на мозаик, првенствено се крои деликатен портрет на една жена, но и слика на препознатливи генерациски конфликти, архетипски конфликти меѓу сопружниците, родителите и децата. Разговорите се интимен однос кон минатото, обид да се заземе дистанца спрема ситуацијата за која сме лично врзани, со цел откривање на нова перспектива и толкувања на сеќавањата, без оглед на тоа колку е болно. Среќавањето на Ана Бергман со личностите кои го дефинирале и обликувале нејзиниот животен пат (свештеникот Јакоб, сопругот Хенрик, мајката Карин и љубовникот Тумас) истовремено се нејзино потсетување на храброста, дрскоста и слободата кои со времето ги имала изгубено. Разговорите во четири очи го истражуваат прашањето за способноста и силата на поединецот да преземе контрола над сопствениот живот и да ги признае направените грешки. Оваа приказна е горко сознание за изгубеното време, пропуштените прилики, свесното жртвување и соочување со она што сме биле некогаш, што сме можеле да бидеме и она што сме. Тамара Барачков

 

Билети во продажба на билетарницата на театарот