Вести

Драгана Босниќ

Име и презиме:  Драгана Босниќ

Родена: 25.02.1967. Бачка Паланка, Војводина, Р. Србија

Дипломира: Академија на Уметностите – Нови Сад, 1991 год.

Вработена во театарот: 2014., актер

Најзначајни улоги и претстави :

  • „Ричард трети”, Кралица Елизабета
  • „Крал Џон”, Кралица Елинора
  • „Сон на летната ноќ”, Хиполита
  • „Отело”, Емилија
  • „Галеб Џонатан Ливингстон”, Мајка
  • „Миса во а-мол“, Зинаида Михајловна
  • „Во логорот”, Рушчукова
  • „Кавкаски круг со креда”, Натела Абашвили
  • „Тапани во ноќта”, Маман
  • „Темпирана опера”, Госпоѓа Александар
  • „Отац Сам”, Олга
  • „Ујеж”, Дара
  • „Госпоѓа министерка”, Даца
  •  „Ужалена фамилија”, Сара
  • „Sвезди на небото во утринските часови”, Лора
  • „Професионалец”, Марта
  • „Хамлет во транзиција”, Хорацио
  • „ОМЃПСА предео са Аргонаутима, Медеја”, Медеја
  • „Лонг Плеј”, М. Монро, Лепа Фатима, Професорката, Валентина Терешкова
  • „Мултимедијален пројект „Like” – Гордана Деан Поп Христова, Домаќинка
  • „Волжебната шума“, Елката
  • Мачорот во чизми“, Дамата
  • „Волшебникот од ОЗ“, Тетка Ема
  • „Крал Иби“ – Кралица Розамунда
  • „Класен непријател“ – Новинарката
  • „Добрата надеж“
  • „Тоалет за дами“, Џана
  • Авторски спектакл – Жена со кеса на главата, Мери

 

Филм и телевизија:

  • „Љубинко и Десанка ” – Десанка
  • „ММЕ…кој прв почнал”– Жена
  • „К15” – Лаборантка
  • „Американецот”
  • „Крајот на светот” – Мајка
  • „Превртено” – Професорка
  • Медена ноќ” –  Наде

Васил Зафирчев

Име и презиме: Васил Зафирчев

Роден: 1980 година во Велес

Дипломира: 2002 година на Факултетот за драмски уметности во Скопје

Вработен во театарот: 2009 година како уметнички директор

Најзначајни улоги/претстави во театарот:

  • Лелио во „Комедија А“
  • Јанко во „Елешник“
  • Креонт во „Ојдип тиранин“
  • Хенрик во „Змејот“
  • Неоптолем во „Филоктет“
  • Јеленче во „Радован трети“
  • Лисистрата во „Лисистрата“
  • Авторски проект „Пијанистот“
  • Ромео, Макбет и Полоние во „Стрип Шкеспир“
  • Дилерот во „Во самотијата на памучните полиња“
  • Сократ во „Облаци“
  • Гуле во „Будење“
  • Коља во „Четвртата сестра“
  • Зганарел во „Дон Жуан“
  • Режија и адптација на „Х-Хамлет“
  • Дионис во „Баханалии“
  • Инкасаторот и Константин во „ММЕ кој прв почна“
  • Евгениј Онегин во „Онегин“
  • Игнат во „Шашарадисани времиња“
  • Никола во „Ноќите во бел сатен“
  • Шутот во „Кралот Лир“
  • Доктор Филип во „Најважната работа на светот“
  • Ричард во „Приказни од шестиот кат“
  • Хиполит во „Федра“
  • „Старицата од Калкута“
  • Клеменс Бос во „Добрата надеж“
  • Учителот во „Ана Комнена“
  • „Шумата на моето дрво“
  • Дрвосечачот во „Волшебникот од Оз“
  • Смирнов во „Вдовицата се мажи“
  • Алекс/Ла Џана во „Тоалет за дами“
  • Агамемнон во „Кралските копилиња“
  • Вештерот во „Заспаниот супер херој“

Награди:

  • Награда за најдобар млад актер за улогата на Јанко во претставата „Елешник“ на МТФ „Војдан Чернодрински“, Прилеп, 2000
  • Награда за најдобро актерско остварување за улогата на Деметар во претставата „Сон на летната ноќ“ на МТФ „Војдан Чернодрински“, Прилеп, 2001
  • Награда за најоригинална и најекстравагантна претставата за моноперформансот „Пијанистот“ на Интернационалниот фестивал на моноперформанси „Видлуња“, Киев, Украина, 2002
  • Награда за најдобро актерско остварување за улогата на Лисистрата во претставата „Лисистрата“ на Првиот интернационален фестивал на античка драма „Стоби“, 2002
  • Награда за најпопуларен актер на ревијата „Вечер“, 2003
  • Награда за најпопуларен актер „Златна Бубамара“, 2003
  • Награда „Златна маска“ на ревијата „Вечер“ за авторскиот проект „Пијанистот“ на Фестивалот „Охридско лето“, 2003
  • Награда за најдобро актерско остварување „Златна маска“ на ревијата „Вечер“ за улогата на Лисистрата во претставата „Лисистрата“ на Фестивалот „Охридско лето“, 2003
  • Награда „Зоран Радмиловиќ“ за најдобра улога во комедија за улогата на Јеленче во претставата „Радован трети“ на Интернационалниот театарски фестивал „Денови на Зоран Радмиловиќ“, Зајечар, Србија, 2003
  • Награда за специјален уметнички израз и највисока естетика за моноперформансот „Пијанистот“ на Интернационалниот фестивал на моноперформанси „Арммоно“, Ереван, Ерменија, 2004
  • Награда за највисоко актерско оставрување за улогата на Последниот маж во претставата „Последниот маж, последната жена“ на Интернационалниот фестивал на камерен театар „Ристо Шишков“, Струмица, 2005
  • Награда „9-ти Ноември“ – највисоко општинско признание на град Велес за афирмација на Велес во областа на културата, 2005
  • Награда за најпопуларен актер „Златна Бубамара“, 2006
  • Награда за најдобра претстава за претставата „Стрип Шекспир“ на Интернационалниот театарски фестивал „Театар од ништо“, Санкт Петербург, Русија, 2006
  • Награда за најдобра претстава за претставата „Баханалии“ на Интернационалниот театарски фестивал на античка драма „Стоби“, 2010
  • Награда за најдобро актерско оставрување за буто-перформансот „Дневникот на хулиганот“ на Интернационалниот театарски фестивал „Лица без маски“, Скопје, 2014
  • Награда за најдобра претставата на мала сцена за перформансот „Шумата на моето дрво“ на Интернационалниот театарски фестивал „Бабел“, Трговиште, Романија, 2017

Деан Дамјановски

Име и презиме: Деан Дамјановски

Роден: 17 јуни 1978 во Скопје

Дипломира: на Театарскиот факултет на Новиот Бугарски Универзитет во Софија и се стекнува со професионално звање театарски режисер. Во 2006-та година магистрира на истиот факултет. Во 2013-та година, на Факултетот за драмски уметности во Скопје се стекнува со научното звање –  Доктор на драмски уметности.

Вработен во театарот: режисер, 2014

Најзначајни претстави:

  • „Во самотијата на памучните полиња“, во Велес
  • „Приказни од шестиот кат“ во Велес,
  • „Грев или шприцер“во Драмски театар
  • „Жив чоек“ во Драмски театар,
  • „Учени жени“ во МНТ,
  • „Горчливите солзи на Петра Фон Кант“во Битола
  • „Хамлет за почетници“ во Битола,
  • „Дванаесетта ноќ“ во Струмица,
  • „Пепелашка“ во Театарот за Деца и Младинци во Скопје и други.

Награди:

2012 – Најдобра сценска драматизација за претставата „Приказната на Шехерезада и Шахријар“ на фестивалот „Војдан Чернодрински“

2015 – Најдобра сценска драматизација за претставата „Приказни од шестиот кат“ на фестивалот „Војдан Чернодрински“

Талија Настова

Име и презиме:Талија Настова

Родена: 01.03.1993,Велес

Дипломира: Дипломирана на Факултетот за драмски уметности ФДУ-Скопје при Универзитетот Св.Кирил и Методиј во 2015 година.

Вработена во театарот: 2015 година,Актер

Најзначајни улоги/претстави:

  • „Приказни од шестиот кат“,
  • „Класен непријател“,
  • „Старицата од Калкута“,
  • „Волшебникот од Оз“-Дороти,
  • „Добрата надеж“-Џо
  • Театар, љубов моја“,
  • Кралските копилиња“– Електра

Награди:

2016 – Награда за актерско остварување во „Старицата од калкута“ за најдобра млада актерка на фестивалот „Војдан Чернодрински“-Прилеп.

 

 

Сашо Димоски

Име и презиме: Сашо Димоски

Роден: 21.10.1985, Охрид

Дипломира: докторанд по сценскоизведувачки уметности при ФДУ, Скопје

Вработен во театарот: драматург, 2014

Најзначајни улоги/претстави: автор на драмските текстови поставени на сцената на Велешкиот театар:

  • Федра,
  • Ана Комнена,
  • Шумата на моето дрво,
  • Кралските копилиња.

Автор на либретата за современ балет:

  • Црвената соба (МОБ) и
  • Дервишот и Смртта (НХК Сплит).

Други драмски текстови поставени на сцена:

  • Алма Малер“ (МНТ),
  • Парламентарки“ (НТ Охрид и НТ Ниш),
  • Госпоѓиците од Авињон“ (МНТ),
  • Медеја“ (ФАД Стоби),

Драматург на претставите:

  • Крал Иби“,
  • „Добрата надеж“,
  • „Театар, љубов моја“,
  • „Тоалет за дами“

Режисер на претставата: „Кралски копилиња“

Награди:

2016 – Национална награда за најдобар современ драмски текст за текстот „Госпоѓиците од Авињон“

 Рациново признание за романот „Петтото годишно време“

Вдовицата се мажи

„Вдовицата се мажи“ е адаптација на едночинката „Мечка“ од Антон Павлович Чехов, напишана во 1888 година, која на комичен и атрактивен начин за гледање ја следи приказната за вдовицата Попова, која седум месеци е во траур по смртта на сопругот и одбива да излезе од имотот и да прима посети. Комуницира единствено и само со нејзиниот лакеј Лука и вработените на имотот. Кај неа ненадејно доаѓа Смирноф, артилериски поручник во оставка и кредитор кој си ги бара назад парите кои му ги должи покојниот сопруг на Попова.

„Вдовицата се мажи“ е комедија на карактери која изобилува со брзи дијалози, силни емоции и ненадејни пресврти. Претстава за едноставната комплексност на човековата природа, за тенката граница помеѓу омразата и страста, за човекот кој честопати знае да биде чуден, а прекрасен и туѓ на себе.

Актери кои играат во претставата се:

Младен Крстевски

Васил Зафирчев

Марина Поп Панкова

Според „Мечка“ на А.П. Чехов,

Режија: Младен Крстевски

 

Тоалет за дами

Претставата одговара на вечното прашање кое си го поставуваат мажите: што прават жените кога одат повеќето од нив во тоалет и се задржуваат подолго време? Публиката има прилика да ѕирне што се случува во тој свет, но се разбира тоа е само во рамките на анегдотата. Во оваа дискотека, во тоалетот, практично се разигруваат драмите на секоја од тие жени поединечно. Различни теми се отвараат – од семејно насилство, абортуси, кој се е на опијати, дроги, зависности, односи мајки – ќерки и т.н. што ја прави претставата доста шарена, доста богата, провокативна и за поставување и за играње

Текст: Родолфо Сантана

Режија: Деан Дамјановски

Асистент на режија: Елеонора Теова

Драматург: Сашо Димоски

Сценографија: Филип Коруновски

Костимографија: Катерина Чукниева

Музички соработник: Сашко Костов

Актери:

Кица Ивковска

Васил Зафирчев

Ирена Илиевска

Кети Борисовска

Маја Љутков

Талија Настова

Марија Стефановска

Зорица П. Панчиќ

Весна Димитровска – Бобевски

Драгана Босниќ

Слободанка Чичевска

Александар Велјановски

Кралските Копилиња

(театар на телото: епски слики)

Хиперактивната фантазија на античките Грци им дава на боговите човечки својства што во голем дел од нивните (божествени) биографии можат да се сведат на ниски, човечки страсти: тие се вљубуваат, изневеруваат, раѓаат вонбрачни деца, се групираат во табори, менуваат цели животи и светови, завидливи се, љубоморни и амбициозни. Луѓето на овие богови се исти како своите демијурзи и, користејќи го божественото во себе, си играат богови на земјата. Кралските копилиња е приказна токму за ваквите боголуѓе и се случува непосредно по завршувањето на војната за Троја, во кралската куќа Арг.
Имено, по десетгодишно отсуство, кралот Агамемнон, предводник на грчката војска, се враќа дома како победник: ја враќа честа на својот брат Менелај, чија жена, фатално убавата Елена, избегала по принцот Парис во Троја. Но, за да можат неговите бродови да отпловат од Авлидското пристаниште, тој мора да ја жртвува својата ќерка Ифигенија на боговите. Следејќи ја божјата желба, Агамемнон ја убива својата ќерка – настан што предизвикува верижна, вулканска реакција во куќата на Атреидите: Агамемнон, заедно со својата љубовница Касандра, ќе биде одмазднички убиен од Клитемнестра, сестра на убавата Елена и негова жена, и нејзиниот љубовник, а негов братучед Егист. Кога кралот е веќе мртов, Егист станува новиот крал, а децата на Агамемнон, Орест и Електра, се прогонети од кралскиот двор. По десет години, Орест се враќа дома и, наговорен од својата сестра, го одмаздува убиството на татко си, убивајќи ја својата мајка кралица и нејзиниот нов маж.
Но, бидејќи ништо, па дури ни убиствата не се едноставни во хиперактивната фантазија на античкиот свет, приказната доживува неочекуван пресврт, повторно повикувајќи се на божјата интервенција, втурнувајќи ги боголуѓето во следна лична агонија.
Кралските копилиња е претстава за неможноста траумата да биде избришана како цивилизациско наследство и за кругот преку кој таа траума комуницира со секое време и простор.
Сашо Димоски

DRAMATIS PERSONAE:
АГАМЕМНОН, крал на Арг: ВАСИЛ ЗАФИРЧЕВ
КЛИТЕМНЕСТРА, негова жена: КЕТИ БОРИСОВСКА
ЕЛЕКТРА, нивна ќерка: ТАЛИЈА НАСТОВА
ОРЕСТ, нивен син: ЖАРКО СПАСОВСКИ
ИФИГЕНИЈА, нивна ќерка: МАРИЈА СТЕФАНОВСКА
ЕГИСТ, братучед на Агамемнон и љубовник на Клтемнестра: ФАИК МЕФАИЛОСКИ
КАСАНДРА, воен плен и љубовница на Агамемнон: МАЈА ЉУТКОВ
ДЕЦА, децата на Егист и Клтемнестра – ЗДРАВКО ЗАФИРОВ, ЗОРАН ЗАФИРОВ, ЛАНА КОЦЕВСКА
КРУГОТ, појава со единствено својство
ГЛАСОТ, појава со единствено својство

АВТОР НА ТЕКСТ, РЕЖИСЕР И КОНЦЕПТ ЗА АУДИОВИЗУЕЛЕН ДИЗАЈН: САШО ДИМОСКИ
РЕЖИЈА НА СЦЕНСКО ДВИЖЕЊЕ: ВАСИЛ ЗАФИРЧЕВ
ВИДЕОДИЗАЈН И АНИМАЦИИ: ДАНЧО СТЕФКОВ И КРСТЕ ШУПЕВ
СЦЕНОГРАФ И ГРАФИЧКА ОБРАБОТКА: ФИЛИП КОРУНОВСКИ
КОСТИМОГРАФ: КАТЕРИНА ЧУКНИЕВА
МУЗИЧКИ СОРАБОТНИК: САШКО КОСТОВ
ДИЗАЈН НА ДИГИТАЛНИ СКУЛПТУРИ И ПЛАКАТ: АДАМ МАРТИНАКИС

Волшебникот од Оз

Л. Френк Баум

Режија: Александар Ивановски

Претставата е базирана на книгата „Прекрасниот волшебник од Оз“ според која е направен и познатиот филмски мјузикл од 1939 година. Ја раскажува авантурата на девојчето Дороти кое од родниот Канзас заталкува во волшебната земја од приказните наречена Оз. Дороти по пат ги запознава своите идни пријатели – страшилото, лимениот дрвосечач и лавот.

глумци

слики